کرکره مغازه

Wiki Article

این درب ها با ظاهر مدرن و به روز تولید و ارائه می شوند. با جمع شدن آن ها در زیر یک سقف، فضای بسیار کمی در محل اشغال خواهد شد.

این سیستم شامل برد الکترونیکی یا همان کنترل باکس ,الکترو موتور (محرکه) ,کلید کنترل (کلید تعیین وضعیت) ,ریموت و رسیور ,سنسور و چشمی ها و همچنین منبع تغذیه است.

این تیغه ها همچنین به عنوان کرکره پنجره و بالکن استفاده می شود.

کرکره برقی صنعتی یکی از انواع کرکره های بزرگ و قوی است که برای استفاده در صنایع و فضاهای صنعتی و تجاری طراحی شده است. کاربردهای اصلی این نوع شامل حفاظت و امنیت در فضاهای بزرگ و صنعتی، کنترل حرارت و نور و همچنین بهبود ایمنی محیط می‌باشد.

برای درخواست مشاوره در مورد محصولات آتی در با ما در ارتباط باشید.

درب اتوماتیک تاشو نیز یکی از دسته بندی های مهم این محصولات به شمار می رود و با ویژگی های منحصر به فردی شناخته می شود. این درب ها برای باز و بسته شدن، به دو قسمت تقسیم می شوند.

بی شک هر چه درب سنگین تر باشد، هزینه آن بیشتر خواهد بود. طول درب و نوع موتور به کار رفته در آن نیز تعیین کننده هزینه پرداختی این محصولات خواهند بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نصب کرکره برقی فروشگاهی باید توسط افراد متخصص انجام شود تا از ایمنی و عملکرد بهینه آن تضمین شود.

کرکره رول گیتر از جنسی مقاوم و انعطاف‌پذیر ساخته شده است و به‌طور خاص برای استفاده در گیترها و درب‌های بزرگ طراحی شده لینک مقاله است. کاربردهای اصلی این نوع درب رول آپ شامل کنترل ورود و خروج خودروها و افراد، ایجاد امنیت بالا در ورودی‌ها و حفاظت از محیط می‌باشد.

با پیشرفت و تحولات تکنولوژی، نسل جدیدی از درب رول آپ مورد توجه قرار گرفت.

مزایای استفاده از درب کرکره ای ضد باد شامل مقاومت در برابر نیروی باد، حفاظت در برابر نفوذ آب و هوا و دوام در شرایط سخت است.

اگر می خواهید رول پیچ را داخل مغازه نصب کنید طرف تخت تیغه ها، نمای کلی کرکره می شود اما برای خلاف این حالت باید از تیغه های قلاب برعکس استفاده کرد.

در تولید درب‌های اتوماتیک بالاترین کیفیت و استانداردهای ساخت را در نظر می‌گیریم.

Report this wiki page